Ciągłe wyzwania dotyczące innowacyjności, zarządzania według jakości, zapewnienia trwałego rozwoju i wszechstronnych usług. Wspólne, niezmienne wartości, których wszyscy nasi pracownicy przestrzegają w codziennej pracy.
Jakość obsługi stanowi kolejny poważny atut firmy Novacel. Staramy się w jak najkrótszych możliwych terminach zaspokoić oczekiwania naszych klientów, proponując im produkty jak najlepiej odpowiadające specyfice ich działalności. Ponadto utworzyliśmy ogólnoświatową sieć ośrodków obsługi, która wciąż rozwija się o nowe jednostki. Bliskość w stosunku do naszych poszczególnych rynków i klientów, a także rozpowszechnienie wiedzy i umiejętności za pośrednictwem naszej sieci umożliwia zapewnienie optymalnej jakości obsługi, identycznej na wszystkich kontynentach, stanowiącej prawdziwą usługę „na miarę”. Jakość obsługi jest stale oceniana i podnoszona za pośrednictwem intensywnej polityki szkoleń pracowników oraz inwestycji w najnowocześniejsze rozwiązania wykorzystywane w naszej specjalności”.
Laurent DEROLEZ
Prezes i Dyrektor Naczelny firmy Novacel